söndag 16 mars 2014

Så var det dags igen, då...

Mamma och jag fick åka ambulans i onsdags morse till sjukhuset igen. Efter en längre tid då hon varit rätt så pigg har värdena sjunkit igen, och nu är hon inte pigg alls. Oroar mig så jag tror jag blir galen! Själv hade jag en tid för operation den 24 januari, men den bokade jag av eftersom jag ville att mamma skulle pigga på sig. Så förra veckan bokade jag in en ny tid, 17 april, men som det ser ut nu är det osäkert om det blir av den här gången heller. För övrigt gruvar jag mig enormt för att opereras, men det är en annan historia...

Helgen är snart över. Vi har mest tagit det lugnt här hemma, men Patrik gjorde ett ryck igår och började samla ihop kläder som ska skänkas bort till Erikshjälpen. Han ska sälja lägenheten och vi måste börja plocka ur den så småningom och göra den i skick för visning. Känns spännande och roligt att vi snart är sambos "på riktigt"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar